Edukacijska rehabilitacija
Edukacijski rehabilitator u ranoj intervenciji procjenjuje razinu djetetova razvoja, provodi individualni razvojni program, prilagođava aktivnosti i sredstva djetetu, roditeljima daje potrebne sugestije te im pruža podršku u provođenju aktivnosti (daje informacije i prezentira provođenje aktivnosti), opservira i evaluira dijete kroz dulji vremenski period, usmjerava na provođenje onih aktivnosti koje će utjecati na optimalan razvoj djeteta pritom pazeći da osigurava ravnotežu različitih razvojnih područja (motorike, spoznaje, komunikacije, socio-emocionalnog razvoja i senzorike) te vještina svakodnevnog života.
U provedbi programa koristi različite znanstveno utemeljene metode poticanja djetetovog razvoja u području komunikacije (poticanje razvoja vještina rane komunikacije, socijalne komunikacije, interakcije roditelj-dijete), spoznaje (poticanje razvoja kognitivnih vještina, poticanje razvoja vještina igre), motorike (poticanje bazičnog perceptivno-motoričkog razvoja, poticanje razvoja fine i grube motorike), socio-emociolanog razvoja i senzorike.